Curs presencial de TÀDEL formació a partir del 26·03·2018, totalment subvencionat pel Consorci per a la Formació Continua de Catalunya.
PRESENTACIÓ
Aquest curs d’estratègies de màrqueting digital i SEO/SEM, dirigit a treballadors/es en actiu i/o desocupats/des, ofereix una visió global per a conèixer les claus i conceptes essencials d’una professió que s’ha convertit no només en una de les més demanades, sinó també una de les més necessàries per a qui vulgui establir canals de comunicació amb els seus usuaris i consumidors en les xarxes socials.
Aprendre a posicionar-se al capdemunt de qualsevol llista, conèixer i gestionar els etiquetatges i les paraules clau per a que esdevinguin una potent eina de captació de gent i /o clients, i entendre la necessitat d’un bon màrqueting per impulsar el desenvolupament de la teva empresa o projecte.
METODOLOGIA PRESENCIAL
Les sessions presencials es basaran en la presentació dels continguts per part dels/les experts/es, d’una forma clara i precisa, adaptats als coneixements previs dels participants. S’afavorirà l’intercanvi d’informació i opinions entre els/les participants i l’expert/a mitjançant la presentació d’exemples, preguntes i situacions reals que coincideixin amb la temàtica desenvolupada en el curs i que tinguin com a objectiu l’enriquiment profesional dels/les participants.
CERTIFICACIÓ
L’alumne/a rebrà un certificat de participació i realització de la formació rebuda avalat per TÀDEL Formació.
Per a la certificació, l’alumne haurà d’assistir al 75% la formació i superar l’avaluació final del curs.
ORGANITZA:
TÀDEL Formació, entitat de formació continua per adults, col·laboradora amb el Servei de Ocupació de Catalunya (SOC).
QUAN: | Inici: 26 de març de 2018 |
ON: | TÀDEL Formació |
ADREÇA: | c/ Dr. Santponç, 60-66, 08030 Barcelona. |
HORARI: | dilluns i dimecres de 18,30 a 21,30 h. |
DURADA: | 160 hores (Modalitat: presencial) |
MATRÍCULA: | gratuïta (formació 100% subvencionada) |
DOCUMENTACIÓ x INSCRIURE’S: |
|
INSCRIPCIÓ (PLACES LIMITADES) |
formaciocontinua@tadelformacio.com o per telèfon al 932 452 922 +INFORMACIÓ: www.tadelformacio.com |
SINOPSIS
Principals eines, suports i estratègies disponibles per a definir, implementar i avaluar un Pla de Social Media i gestionar comunitats on-line.
OBJECTIUS
Estratègies de màrqueting digital (50h):
- Aprendre conceptes fonamentals sobre màrqueting turístic i comerç electrònic
- Identificar els requisits essencials i característiques per a la venda a internet
- Rendibilitzar les possibilitats del web
- Conèixer el màrqueting tradicional i la seva evolució
- Conèixer i aplicar les possibilitats que ofereix el màrqueting digital amb idees pràctiques.
Community Manager (50h):
- Conèixer les competències clau que un Community Manager ha d’assolir i les característiques del seu lloc de treball
Posicionament web SEO/SEM (60h):
- Conèixer què és seo i quins són els seus avantatges per a l’empresa. Ser capaç de posar en pràctica un projecte de promoció de pàgines web.
CONTINGUTS:
Estratègies de màrqueting digital:
- Introducció al màrqueting digital
- Màrqueting i comerç electrònic
- Estratègia de màrqueting i mitjans socials
- Estratègies de màrqueting digital
- Anàlisi DAFO
- Màrqueting viral
- Posicionament en cercadors amb contingut 2.0
Community Manager:
- Social Media i Community Management
- Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials
- Pinterest, Google+, Linkedin, imatge social i vídeo màrqueting
- Eines del Community Manager
- Mètriques i estratègies de Social Media
Posicionament web SEO/SEM:
- Introducció SEO
- SEO on-page
- SEO off-Page
- Eines i analítica Web (SEO)
- Consultoria SEO – Benchkmark SEO
- Introducció SEM
- Gestió de campanyes
- Vídeo màrqueting amb Youtube
- Eines i analítica Web
+INFORMACIÓ:
TÀDEL Formació
- c/ València 451, baixos. 08013 Barcelona
- c/ Dr Santoponç, 60 – 66. 08030 Barcelona
- Tel. 932 452 922
- www.tadelformacio.com
Departament de Formació: Laia Boba Belso lboba@tadelformacio.com