Comunicat

Comunicat Fem Sindicat / 14 novembre, 2022

Després d’escoltar les inquietuds per part de diverses persones afiliades respecte a la credibilitat i ètica del projecte “Qui té un amic té un tresor”, el Sindicat de la Imatge UPIFC està estudiant el cas per a poder prendre una decisió sobre aquest tema, ja que en aquesta iniciativa l’organització té un paper important en la custòdia de la caixa de resistència.

En el seu moment es va aprovar la participació del Sindicat com a guardià d’aquesta caixa de resistència, amb la informació que ens van traslladar els organitzadors amb la intenció de donar-los suport, ja que són afiliats però la UPIFC no ha participat ni en la creació ni organització d’aquesta iniciativa. A més, en els últims dies hem rebut més detalls sobre aquest tema que no van ser comunicats i que ens han fet prendre aquesta postura. El Consell Directiu es reunirà de manera urgent aquesta setmana per a resoldre aquesta situació al més aviat possible.

Creiem que el Sindicat és un espai plural i obert per a secundar totes les iniciatives de les persones afiliades, però que compleixin amb l’ètica professional i de transparència que mereix la professió. Així bé, volem traslladar el fet que el Sindicat escolta a tota l’afiliació i posarà en marxa els mecanismes corresponents per a esclarir els dubtes sobre la veracitat i transparència d’aquest projecte.

COMISSIÓ EXECUTIVA

Barcelona, 14·11·2022