100 % subvencionat / Matriculació URGENT

Curs de TADEL formació presencial de 50 hores impartit per Massimo Longo, de la primera quinzena de juny (a concretar) fins el 27·07·2017,  totalment subvencionat  pel Consorci per a la Formació Continua de Catalunya.

 

OBJECTIUS GENERALS
  • Aprendre conceptes fonamentals sobre màrqueting turístic i comerç electrònic.
  • Identificar els requisits essencials i característiques per a la venda a internet.
  • Rendibilitzar les possibilitats del web .
  • Conèixer el màrqueting tradicional i la seva evolució .
  • Conèixer i aplicar les possibilitats que ofereix el màrqueting 2.0 amb idees pràctiques.

 

CONTINGUTS
  1. Introducció al màrqueting 2.0

1.1. Conceptes generals

1.2. L’Internet de les persones i l’Internet de les coses: evolució de l’àmbit digital des del 1995 fins avui. Què vindrà en un futur?

1.3. Concepte d’intermediació digital.

 

  1. Màrqueting i comerç electrònic

2.1. Canals propis, canals comprats i canals guanyats.

2.2. Ser a Internet: perquè ser a Internet i de quina manera. Drupal, wordpress, magento… La importància dels continguts.

 

  1. Estratègia de màrqueting i mitjans socials

3.1. Monitorització i estratègia de màrqueting 2.0: Monitoritzem la xarxa. Controlem què diuen de nosaltres i què diuen de la competència.

3.2. La importància de la Base de dades pròpia: Identificar clients, convertir els leads en clients, en dades. Després segmentem i fidelitzem

3.3. INBOUND VS OUTBOUND MARKETING

 

  1. Estratègies de màrqueting 2.0

4.1. Publicitat online i estratègia publicitària: Estratègia publicitària, briefing i targets. Diferents formats publicitaris.

4.2. E-mail màrqueting: Estratègies de campanyes de correu electrònic. Errors comuns.

4.3. Màrqueting d’afiliació: Eixos bàsics d’un programa d’afiliació. Avantatges i inconvenients. Principals xarxes d’afiliats.

4.4. Mobile Marketing: accions pull i push

4.5. Social Media Marketing: Xarxes socials. Què són? Quins tipus hi ha? Segmentació i hàbits d’ús a les xarxes socials. Fases d’un pla de social media.

 

5. Anàlisi dafo

6. Màrqueting viral

 

  1. Posicionament en cercadors amb contingut 2.0

7.1. Mètriques digitals i fidelització: analítica web, Nielsen, OJD, Comscore…

 

METODOLOGIA

Les sessions presencial es basen en la presentació dels continguts per part dels/les experts/es, d’una forma clara i precisa, adaptats als coneixements previs dels participants. S’afavorirà l’intercanvi d’informació i opinions entre els/les participants i l’expert/a mitjançant la presentació d’exemples, preguntes i situacions reals que coincideixin amb la temàtica desenvolupada en el curs i que tinguin com a objectiu l’enriquiment professional dels/les participants.

L’expert/a donarà una especial importància al desenvolupament de la capacitat creativa i resolutiva dels/les participants davant de situacions reals; potenciant la simulació d’activitats i/o tasques similars del lloc de treball i atendrà la seva resolució grupal o individual.

 

CERTIFICACIÓ

L’alumne/a rebrà un certificat de participació i realització de la formació rebuda avalat per Tàdel Formació. Per a la certificació, l’alumne haurà d’assistir al 75% la formació i superar l’avaluació final del curs.

DOCENT:

 

ORGANITZA:

Tàdel Formació, entitat de formació continua per adults, col·laboradora amb el Servei de Ocupació de Catalunya (SOC)

QUAN:primera quinzena de juny (a concretar) fins el 27·07·2017
ON:TÀDEL Formació
ADREÇA:c/ Dr. Santponç, 60-66, 08030 Barcelona.
HORARI:dimarts i dijous de 18,30 a 21,30 h.
TOTAL d’HORES:50 (19 sessions)
DATA LÍMIT de MATRICULACIÓ:
  •  fins dimarts 13·06·2017.
  • NOTA: per esclarir dubtes podeu posar-vos en contacte amb la Sra. Laia Boba Belso del Departament de Formació de TÁDEL:  lboba@tadelformacio.com 
DOCUMENTACIÓ x INSCRIURE’S:
  • full de matrícula: clica AQUÍ 
  • fotocopia del DNI
  • fotocopia de l’última nòmina o rebut d’autònoms o demanda d’ocupació
PREU:SENSE COST. Curs totalment subvencionat pel Consorci per a la Formació Continua de Catalunya.
+INFORMACIÓ:

TÀDEL Formació